W celu uniknięcia nieporozumień oraz zapewnienia Państwu udanego wypoczynku prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem, który jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłaty zadatku bądź całej należności za pobyt. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i w pełni akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
1. Apartament wynajmowany jest na krótki termin. Doba pobytu trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00 dnia następnego. Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, w trakcie wynajmu i nawet jeśli nie upłynął termin najmu pokoju. 2. Recepcja jest dostępna w godzinach od 8:00 - 16:00 na parterze budynku (klatka A) w bezpośredniej lokalizacji wynajmowanego apartamentu. Całodobowy dostępny jest kontakt dla klientów w celu dodatkowych pytań oraz w przypadku awarii jest pod numerem: (+48) 690 335 335 lub e-mail: recepcja@apartamentyszyndzielnia.pl 3. Rezerwacji dokonuje się na stronie www.apartamentszyndzielnia.pl za pomocą formularza rezerwacyjnego, w którym należy podać wszystkie wymagane informacje. Dokonanie rezerwacji on-line za pośrednictwem strony internetowej www.apartamentszyndzielnia.pl jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień regulaminu. W momencie dokonania rezerwacji i wynajmu, umowę pomiędzy zarządcą obiektu a Klientem uważa się za zawartą. 4. Przyjazd może nastąpić tylko po wcześniejszej wpłacie kwoty określonej podczas dokonywania rezerwacji, dokonanej na stronie www.apartamentszyndzielnia.pl za pomocą płatności on-line zprzez serwis Przelewy24 (Regulamin usługodawcy płatności Przelewy24 pod adresem https://www.przelewy24.pl/regulamin) lub poprzez pozostawienia danych karty płatniczej w formularzu rezerwacyjnym. Szczegółowe informacje o płatnościach Gość otrzymuje drogą mailową, po dokonaniu rezerwacji. 5. Wynajmujący obiektu „Apartament Szyndzielnia” ma prawo do dokonania preautoryzacji karty płatniczej Gościa oraz dopełnienia preautoryzacji w przypadku wyboru płatności za pomocą karty płatniczej w formularzu rezerwacyjnym. 6. Dostęp do apartamentu odbywa się bezobsługowo za pomocą otrzymanego indywidualnego kodu dostępu, który jest wysyłany do Gościa drogą e-mail oraz SMS po dokonaniu płatności, a przed rozpoczęciem pobytu. 7. Brak uregulowania płatności w terminie ujętym przy składaniu rezerwacji, przed rozpoczętym pobytem skutkuje anulowaniem rezerwacji. Gość jest informowany o tym fakcie drogą e-mail. 8. Żądanie anulowania rezerwacji po dokonanej przedpłaty, a przed terminem przyjazdu Gościa, wiąże się z opłatą za poniesione koszty i utracone korzyści przez Apartamenty Szyndzielnia w wysokości ceny pierwszej nocy. 9. Apartamenty Szyndzielnia udostępniają płatną usługę późniejszego wymeldowania, dostępność tej usługi jest na zapytanie, wstępnie nie wliczone w cenę rezerwacji i jest zależne od obłożenia i innych czynników. Apartamenty Szyndzielnia powiadomi Gościa o decyzji i akceptacja usługi wiąże się z uiszczeniem opłaty za wybraną usługę przed rozpoczęciem pobytu. 10. W dniu wykwaterowania należy opuścić apartament zgodnie z dobą pobytową i zamknąć za sobą drzwi wejściowe do apartamentu. 11. W przypadku wyjazdu przed planowanym terminem, nie przysługuje zwrot pieniędzy za niewykorzystane a opłacone dni. 12. Gość zobowiązany jest do przestrzegania ciszy nocnej od godziny 22.00 do 6.00. 13. Klient zobowiązuje się do nieprzekraczania liczby osób przebywających z nim w apartamencie ponad tę, która została określona jako maksymalna w formularzu rezerwacyjnym. 14. Za dzieci przebywające na terenie obiektów noclegowych odpowiadają rodzice. Obiekty noclegowe nie posiadają zabezpieczeń chroniących małe dzieci. 15. Na terenie całego apartamentu (kuchnia, łazienka, przedpokój, salon, sypialnia, balkon, klatka schodowa) obowiązuje CAŁKOWITY ZAKAZ PALENIA. 16. Wniosek o przedłużenie pobytu poza okres obejmujący wcześniejszą rezerwację Gość powinien zgłosić na recepcji co najmniej dobę przed datą ostatniego dnia pobytu. Wynajmujący uwzględni wniosek o przedłużenie pobytu w miarę posiadanych możliwości. 17. O wszelkich usterkach powstałych w apartamencie, w czasie pobytu Gość powinien niezwłocznie poinformować pracowników recepcji Apartament Szyndzielnia. 18. Wszystkie usterki zgłoszone później niż w pierwszej dobie pobytu będą egzekwowane od aktualnych Gości. 19. Gość apartamentu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia poczynione we wszelkich urządzeniach znajdujących się w apartamencie. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia jakichkolwiek elementów wchodzących w skład wyposażenia Apartamentu (w tym ręczniki), które są własnością Apartament Szyndzielnia. Kradzież będzie zgłaszana odpowiednim służbom oraz karana finansowo. 20. Gość zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o szkodach wyrządzonych przez Niego podczas pobytu i ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za szkody wyrządzone w apartamencie oraz w budynku, w którym znajduje się lokal. 21. Każdorazowo opuszczając apartament w czasie pobytu, Gość jest zobowiązany do jego zabezpieczenia poprzez zamknięcie drzwi wejściowych oraz okien, wyłączenia klimatyzacji a także poprzez wyłączenie płyty grzewczej i innych pracujących urządzeń elektrycznych. 22. Parking dla naszych Gości jest bezpłatny oraz niestrzeżony. Pilot wjazdowy znajduje się w wynajmowanym Apartamencie, natomiast miejsce zostanie wskazane drogą elektroniczną e-mail. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za pojazdy oraz mienie w nich pozostawione. 23. Cena za wynajem apartamentu obejmuje usługę sprzątania po upływie terminu rezerwacji i wliczona jest w cenę wynajmu. Dodatkowa usługa sprzątania w trakcie pobytu wymiana pościeli lub ręczników dokonywana jest na życzenie Klienta za dodatkową opłatą. 24. Cena podana przy każdym apartamencie jest ceną za jego wynajem na dobę w poszczególnych okresach roku, bez względu na liczbę przebywających w nim osób, oczywiście nie większą niż jest to przewidziane dla danego apartamentu. 25. W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować, „Apartament Szyndzielnia” zobowiązuje się do udostępnienia apartamentu zastępczego, podobnego do apartamentu pierwotnie zarezerwowanego, o ile będzie takim dysponowała. 26. Operator Apartament Szyndzielnia nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu związane z: pracami budowlanymi lub wykończeniowymi, jakie mogą być prowadzone na terenie obiektu, w którym usytuowany jest apartament oraz przerwami w dostawie mediów. 27. W obiekcie do dyspozycji gości jest dodatkowe pomieszczenie na sprzęt: ROWEROWNIA z monitoringiem 24h, to pomieszczenie zamykane i bezpieczne miejsce do przechowywania Twojego sprzętu, zatem obowiązuje CAŁKOWITY ZAKAZ TRZYMANIA ROWERÓW W APARTAMENCIE oraz przewożenia ich WINDĄ OSOBOWĄ.Dodatkowo posiadamy w ofercie PRIVATE BIKE BOXY - indywidualne, zamykane miejsce do przechowywania wartościowego sprzętu. 28. W Naszych Apartamentach obowiązuje zakaz trzymania zwierząt. Jest to decyzja oparta w trosce o komfort i bezpieczeństwo wszystkich Naszych obecnych / przyszłych gości. Niewłaściwe zachowanie niektórych zwierząt, alergie oraz potencjalne uszkodzenia (będące źródłem nieporozumień) są tylko niektórymi z powodów dla których podjęliśmy tę decyzję, z szacunku zarówno do wartości nowych apartamentów, wyposażenia jak i gości. 29. Niedostosowanie się do w/w zasad może skutkować natychmiastowym wypowiedzeniem usługi najmu bez prawa zachowania zwrotu pieniędzy za pobyt.
Bardzo cenimy gości, którzy cenią sobie najlepszą lokalizację, widok, ciszę, spokój oraz pachnące nowością i nowoczesne wnętrza, nasze zaangażowanie i wkład pracy … bardzo zależy nam na utrzymaniu czystości i porządku, aby każdy mógł cieszyć się komfortem i przyjemnością korzystania z naszych przestrzeni w każdym sezonie … Dbajmy o siebie wzajemnie.